الماس جام الماس جام .

الماس جام

پله شیشه ای

با این توضیحات سعی می شو درباره پله شیشه ای بیشتر بدانید :  در گذشته برای ایجاد پله های ساختمان ها که پل بین طبقات هستند از متریال های مختلف نظیر چوب و سنگ و استیل استفاده می شد که با توجه به میزان بودجه و سلیقه شخصی افراد از بین این طرح های مختلف راه پله های مناسبی را برای فضای داخلی و خارجی ساختمان تان انتخاب کرد اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوِژی و اهمیت روز افزون متریال های از جنس شیشه شاهد تولید و ساخت پله های شیشه ای با نشو و نمای جذاب در دنیا هستیم.

این نوع پله یک مدل نوین از پله است که از شیشه به عنوان ساختار اصلی استفاده شده است شیشه در کنار ویژگی منحصر به فرد خود یعنی بی رنگ بودن و ایجاد یک فضای معلق بودن در کنار ظرافت طراحیِ میتواند به راحتی یک فضای باور نکردنی و هیجانی را برای شما در هنگام بالا رفتن و پایین آمدن از پله ایجاد نماید. لازم است بدانید که در دکوراسیون داخلی پله های شیشه ای در کنار هندریل شیشه ای یا نرده شیشه ای می تواند یک فضای بسیار زیبا با عبور نور از خود فضای بسیار پر نور تر و زیبا تر را ایجاد کرده و انتخاب شیشه ان که دارای طرح باشد یا بدون طرح بسته به انتخاب کاربر دارد و سبک مد نظر او دارد.

پله شیشه ای از شیشه چند لایه سکوریت و لمینیت روی هم با ضخامت 20 تا 30 میلی متر پرس شده و با مقاومت بسیار بالا تولید می شوند و دارای کنتراست های رنگی متفاوتی نیز هستند . قابلیت شکل پذیری و انعطاف پذیری شیشه باعث شده که بتوان پله های شیشه ای را در شکل ها و فرم های مختلف هندسی نظیر گرد، مارپیچ و مستطیل تولید کرد بیشترین نمونه استفاده از این نوع از پله ها را می توان در مراکز تجاری ، اداری، صنعتی و حتی منازل مشاهده کرد. قیمت اجرا کف شیشه ای پله در ایران بسته به نوع پروژه متفاوت است . برای سفارش پله های شیشه ای می توان به راحتی و با تضمین ضمانت فروش از سایت آینه ها و شیشه ها تزینی اقدام نمود و حتی از از مشاوره کارشناسان این سایت به صورت رایگان بهره برد . سایت آینه ها و شیشه ای تزینی ارایه کننده محصولات تولید شرکت الماس جم در ایران می باشند. لذا شما میتوانید برای سفارش پله شیشه ای با شماره های 09122051228 و 22982100-021 تماس حاصل نمایید .


برچسب: پله شیشه ای،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۱۹:۳۴ توسط:ranjbaar موضوع: نظرات (0)